tisdag 24 februari 2015

Instervju för tjänst jag inte sökt

I torsdags hade jag ett missat samtal på min mobil. faktumet att det var missat var nästan positivt då jag inte hör i telefonen utan en kompis hjälpte mig att lyssna på meddelandet. Det var från Kumla kommun. Jag brukar ibland strösöka lite arbeten som kan vara intressanta, mest jobb jag inte vet att jag får , men tänker att någon gång så kanske, kanske, kanske. I Kumla hade jag sökt en tjänst, som jag inte fick, men de var intresserade av att träffa mig för en annan tjänst de nu rekryterar till, en tjänst som jag inte sökt och som jag egentligen inte vet något om. Så i eftermiddag skall jag till Kumla kommun på anställningsintervju. tror inte att jag ens vill ha tjänsten, men lite kul i alla fall  att de fastnade för min ansökan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar