fredag 8 maj 2015

Planering med arbetsterapeuterna

Idag har jag träffat arbetsterapeuterna igen, denna gång på sjukhuset i deras lokal. Vi följde upp lite från det möte vi hade på min arbetsplats tillsammans med arbetsgivaren och facket för ett par veckor sedan. Idag följde vi upp, ser att vissa saker löst sig, exempel ommöbleringen av mitt rum som gjordes igår, men att vissa saker kvarstår. 

Vi pratade också en hel del om min hemmiljö. Att det förvisso är bra att planera vad jag skall äta hela veckan, men att det gäller att ha energi till att göra maten också. Fick en läxa nu att skriva upp ordentligt vad jag gör på dagarna och hur lång tid det tar, detta för att kunna strukturera upp bättre. Pratade också lite om at eventuellt ha ett SIP- möte, då även arbetsterapeuterna kommer att vara med i så fall. Jag måste också fundera över vilka jag vill bjuda in till ett sådant möte.

Nästa vecka skall arbetsterapeuterna göra hembesök för att se över min whiteboardtavla som jag använder lite som planering. Vi skall även boka in ett besök hos centrum för hjälpmedel för att kolla på hjälpmedel lite grann, skall bli spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar