tisdag 27 december 2016

Julen över för denna gång

Nu var julen över för denna gång. Har varit lugnt och skönt nere i Hjo hos familjen. Julafton firades som vanligt hos farmor och farfar på lunch och hos mina föräldrar på kvällen. Däremellan Kalle anka enligt traditionell ordning. Tog även den 22 december och medverkade på Julkonsert i Smyrna kyrka och tecknade som vanligt O Helga natt på teckenspråk. Var kul och var faktiskt riktigt nöjd med min översättning denna gång.

Igår åkte jag tillbaka till Örebro igen nöjd och glad. Stannade till på Marieberg med några tusen andra glada mellandagsshoppare, kan lugnt säga att jag inte direkt var ensam på Marieberg. Blev en tröja och ett linne i alla fall, får se om jag åker ut en sväng idag igen och köper eventuellt en kjol, kul att kunna ha något nytt till nyår liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar