tisdag 23 juni 2015

Hemsk start på dagen

Testade igår en ny medicin för sömen då den andra inte fungerade så bra. Tog medicinen igår kväll, hade grymt svårt att sova, kände mig mest allmänt konstig med yrsel och dåsighet, men sova kunde jag inte. Var uppe, hämtade spikmattan för att se om den skulle kunna göra susen. Låg på den en stund, men hjälpte inte. Klockan var mellan två och tre när jag slutligen somnade till. Skulle upp 06,40 iväg till stan hämta tjänstebil, hämta upp chefen 08,30 på vägen och sedan ut på ett besök.
 
Vaknar hemma 08,40. Ja tjugo i nio..... Mår skitdåligt med yrsel och blodtrycksfall. Samtidigt som jag känner jag måste iväg nu. Fick gå tillbaka och lägga mig ett par gånger, mådde för dåligt. På väg att ställa in besöket men samtidigt kände jag att detta besöket idag var så viktigt att ta mig iväg. På med kläder, ett glas juice i förbifarten och iväg. Hämtade chefen en halvtimma försent, pinsamt.. Men lyckades i alla fall med mötet.
 
Summan är att medicinen jag tog igår inte fungerade något vidare, sov inte på den och sedan lågt blodtryck efter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar