söndag 21 februari 2016

Fyra dagars ledighet

Fyra dagars ledighet går snabbt. Nu är det åter söndag och jag skall bege mig hem till Örebro igen och ladda för en ny vecka. Har varit skönt med ett litet avbrott i vardagen, det behövs verkligen ibland, få lite miljöombyte, göra annat. Passade på igår att fara till Skövde och besöka min komipis där och hennes familj. Alltid lika trevligt att träffa dem och prata bort några timmar.

Nu får jag satsa på en ny jobbvecka. Min tidigare kollega som jobbat med dövuppdraget går på långledighet denna veckan som kommer så nu får jag över alla ärenden till mig. Skall bli spännande, men också lite nervöst. Kommer bli mycket att göra så gäller att hålla igen och inte bli stressad. Jag kommer inte kunna fixa allt på en dag, utan måste ta sakerna lite pö om pö. Gäller nu att försöka skapa lite kontroll över situationen. Men skönt skall det bli att jobba mot teckenspråkiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar