fredag 12 februari 2016

Sköna fredag

Bästa kvällen i veckan, känslan av att vara ledig två dagar känns jätteskönt. Detta vecka har varit ganska intensiv, mycket möten i jobbet, flera akutsaker som var tvungna att lösas. Fått massa nya sökande vilket är jättekul men också tar lite tid att sätta sig in i. Kände igår att jag var rejält seg. Skulle jobba hemifrån idag med anledning av att jag skulle ha både hembesök av arbetsterapeuten samt att jag haft boendestöd i eftermiddag, så ville inte åka fram och tillbaka. Gick upp tidigt för skulle ha rörmockaren här halv åtta på morgonen och kan ni tänka er, de kom i tid, hade rätt verktyg med och fixade jobbet snabbt och smidigt, tack för det. Jag och boendestödet har sedan städat lägenheten efter bästa förmåga, är rörigt och dammigt i och med renoveringen men får göra så gott vi kan i alla fall. Nu väntar jag på att älsklingen skall sluta jobba och komma hit så satsar vi på något från pizzerian ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar