söndag 27 december 2015

Mellandagsrean

Tro det eller ej men idag blev det mellandagsrean. Började med att hämta upp älsklingen och vi begav oss ut till Marieberg. Konstigt nog så var det inte alls så mycket folk som väntat utan fanns ganska gott om svängrum. Blev ett par jeans från JC, två bh:ar från Triumph samt två minifkaskor med parfym från body shop. Var inne och kollade i fler affärer men hittade inget större av intresse. En kopp kaffe intogs dock sedvanligt.

Begav oss sedan till Net on net. Hade rabattcheck hos dem och i kombination med rean fick jsg tag på ett billigt aktivitetssarmband. Nu skall jag bara försöka lära mig hur det funkar också 😉

Efter att ha kört hem killen så svängde jag snabbt förbi Vågen för att kolla om de hade shampo och balsam på rean och tur hade jag som fann det jag sökte efter. Så blev en jätteflaska av vardera. Nöjd och glad med dagens köp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar