söndag 29 maj 2016

Slöarhelgen

Denna helgen har verkligen varit en slöhelg, kanske behövdes det? Helgens höjdpunkt var helt klar en middag på O Learys i fredags kväll med en kompis. Skedde helt spontant, bestämde det i fredags eftermiddag och det var skönt att komma ut en sväng, käka hamburgare och ta ett glas rött. Så sällan jag gör något sådant nu för tiden så dessa tillfällen värdesätts verkligen.

Lördag och söndag har väderguden inte varit så snäll så har varit regn och mulet mest hela tiden. Igår lördag var jag så seg att jag gick och lade mig efter lunch och sov över tre timmar på eftermiddagen. Kändes som det behövdes även om jag får lite dålig samvete efter att sova bort en halv dag på det viset.

Idag har jag i alla fall både städat av lite grann, jag har handlat mat samt tagit mig iväg och gymmat lite på Friskis vilket var skönt..

Sänder även en tanke till mamma på morsdag. Vet att brorsan fixat men en bukett blommor från oss båda.

1 kommentar:

  1. Vi har haft en fin dag (Midsommarafton). Vi åkte till ett ställe och firade sedan efter det så åkte vi en runda. Sen har vi tittat på film i kväll. I morgon blir det nog lugnt på (Midsommardagen). Har en fortsatt trevlig midsommarhelg!

    SvaraRadera