måndag 30 maj 2016

Upp i tid

Jag har mer eller mindre tagit ett beslut idag att öka min arbetstid från 1 juni och då jobba 30 timmar i veckan. Beslutet är inte helt enkel, och inte heller helt och hållet mitt. Jag skall inte sticka under stol med att jag känner mig stressad av Försäkringskassan och dess regelverk. Är så meveten om att jag behöver testa att gå upp i tid för att ha större möjlighet att få igenom min ansökan om sjukersättning. Även min ekonomi börjar tycka att det skulle vara väldigt skönt med lite mer jobb.

Tänker att det kanske ändå är rätt tid att testa nu, många veckor är halva, nationaldagen, Vätternrundan, midsommar etc. Och sen har jag semester i två omgångar så bara att hoppas att det går vägen. Skall prata med min chef imorgon om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar