fredag 10 juli 2015

Situationen blir nästan komisk

Har tidigare nämnt att alla professionella personer som finns runt omkring mig slutar. Igår träffade jag min psykolog igen efter cirka fyra veckors uppehåll då hon haft semester. Vet sedan tidigare att hon skall sluta, så det var inget nytt. Men hon berättade igår att dövpsykiatrin kommer att få en annan arbetsterapeut och att hon jag idag har kontakt med således kommer att sluta hjälpa dövpsykiatrin. Jag kände mest att nej, inte hon också, hon har varit så bra. Frågade vem som kommer istället och fick ett namn. Problemet är att hon som kommer träffar jag ibland via jobbet, så känns inte så bra. Min psykolog skulle nu kolla om det finns möjlighet att jag kan få behålla hon jag redan har då det samarbetet fungerat mycket väl fram till nu. Hoppas, hoppas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar