måndag 18 januari 2016

Tidsbokningar

Denna veckan blir jag knäpp på alla tidsbokningar. Jag har själv antecknat att jag skull träffa sjukgymnasten imorgon 15,30 som vanligt och sedan sjuksköterskan samt den nya psykologen på torsdag kl 14. Dock bokade jag privat in att gå på föreläsning imorgon kväll, så messade sjukgymnasten i fredags och frågade om tiden hos honom kunde ändras. Vi bestämmer att tidigarelägga den till tisdag kl 14,00. Men när han skall boka ser han at jag har en tid hos sjuksköterskan då. Det hade jag ingen aning om, han föreslår istället onsdag. Jag vill dock kolla upp med båda hur tiderna ser ut. Börar reda i det idag och då är såklart båda lediga. Så just nu vet jag inte vilka tider jag har till någon denna veckan. Läkarsekrteraren misstänker att imorgon hos sjuksköterksna bara är en felbokning i systmet men vet inte. Så sjuksköterkan får helt enkelt höra av sig imorgon bitti när hon kommer till jobbet.

Jag som vill ha planering, nu har jag ingen planering alls för mina vårdbesök denna veckan. Skall jag få panik? Eller skall jag se det som en bra träning? Föröker med det sistnämnda även om det är en utmaning. Planering är ju liksom mitt kall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar