måndag 14 september 2015

Boendestödsuppföljning

Har haft uppföljningsmöte gällande boendestödet idag och det gick överlag bra. Vi har sedan tidigare påpekat att fyra och en halvtimme stödtid som jag idag har i sträck är för lång tid. Jsg orkar inte att hålla fokus och jag blir trött och känner mig helt slut efter. Boendestödet menade att vi redan testat med två gånger i veckan och att att det inte fungerade heller. Anledningen som jag ser det är att jag då hade en timma stöd tid per tillfälle och att det då blev för kort tid för att hinna utföra något.

Vi kom överens om att från nästa vecka köra boendestöd två gånger per vecka två och en halv timme måndag och två och två timmar fredag. Tror att detta kan bli bra och fungera. Har i alla fall hoppet om det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar